Książkowe podsumowanie ubiegłego roku c.d.

W poprzednim wpisie zapomniałem o jednej, jakże ważnej pozycji:

Framework Design Guidelines 🙂

Podczas czytania tej książki zapisałem rekordową, jak dla mnie, liczbę kartek A4. Kilka rozdziałów było mi już dobrze znanych z MSDNowych artukułów (np Exceptions), ale dobrych artykółów nigdy za wiele. Rozszerzyło się spektum wyjątków, które rzucam z mojego kodu (np: InvalidOperationException, NotSupportedException, zdecydowanie częściej korzystam z ArgumentOutOfRangeException).

Bardzo dobry jest rozdział o budowaniu komponentów. Zgodnie z zasadą „Making Easy Things Easy & Hard Things Possible”.

Książka czasami pozwala też zrozumieć dlaczego framework wygląda tak, a nie inaczej.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.