Zmiana theme w Visual Studio i problem ze skrótami ReSharpera

Ostatnio zaimportowałem sobie całkowicie nowy wygląd kodu w Visual Studio. Bardzo popularny Son of Obsidian. Instrukcja, jak to zrobić, znajduje się w FAQu. Wygląda tak:

son of obsidian

Przez kilka następnych dni nie kodowałem nic, a gdy wróciłem okazało się, że nie działają skróty ReSharperowe. Aby je przywrócić wchodzimy do menu
ReSharper->Options->Visual Studio Integration lub ReSharper->Options->Keyboard & Menus, zmieniamy ReSharper keyboard scheme na „None” i klikamy Save. Następnie z powrotem na „Visual Studio”, powrótnie klikamy Save i zamykamy okno. Wykonujemy w kodzie jakiś skrót, na przykład Ctrl+R, Ctrl+R (rename). Visual zapyta nas wtedy, czy chcemy nadpisać globalne skróty klawiszowe (ponieważ wykrył konflikt). Wybieramy, aby zawsze używał skrótów Resharpera i dodatkowo zaznaczamy „Apply to all ReSharper shortcuts”.
Skróty wróciły (przynajmniej mi).

Edit:

Miałem też podobny problem, tzn po powyższych krokach nie działały niektóre skróty klawiszowe (np Ctrl+B). Problem występuje na na Win7 64 bit, R# version 6.1, VS2010.
Rozwiązanie to taki mały hack:

1. I exported my current settings which had the not working ReSharper shortcuts set (Tools->Import/Export->Export selected…)
2. I imported the settings again (Tools->Import/Export->Import selected…)

Źródło – Jetbrains

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.