Memory leaks meadow

Kreskówa o słoniach i lwie przypomniała mi, że zazwyczaj w ogóle nie pamiętam o odpinaniu się z eventów. Jeszcze nie dorobiłem się dobrego sposobu na ten problem. Wszystkie o których myślę na szybko, pewnie mają wady. Gdy znajdę coś kompleksowego, co rozwiązuje problem, to pewnie się tutaj pochwalę. Póki co piszę ten post, aby pamiętać, że jest coś takiego.

Oryginał

Czy ktoś wie co oznaczają te kości pod lwem na ostatnim obrazku?

5 Comments on “Memory leaks meadow

  1. „Czy ktoś wie co oznaczają te kości pod lwem na ostatnim obrazku?”
    Imho, wiele słoni zostało „zjedzonych”. Czyli wszystko „kręci” się poprawnie.

    • Tylko nie pasują mi te kości bo po poprawnym GC powinno nic nie zostać. Chyba za bardzo na siłę próbuję ten obrazek do rzeczywistości porównać 😉

  2. To są kości developerów, którzy nie dbają o memory leaks, piszą brudny kod, nie piszą testów jednostkowych i są odpowiedzialni za całe zło na świecie 🙂
    I pamiętajcie, zawsze jak zostawiacie śmieci w kodzie umiera i słoń i lew 🙂