ShowMeTheCode 2012

Automat wordpressowy przygotował mi coś takiego. Skocz do kolejnego akapitu po moje podsumowanie

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

600 people reached the top of Mt. Everest in 2012. This blog got about 9 300 views in 2012. If every person who reached the top of Mt. Everest viewed this blog, it would have taken 16 years to get that many views.

Click here to see the complete report.

Ode mnie

Wordpress dał radę w tym roku. Ja, jak pewnie każdy bloger, już myślałem, które statystyki wrzucić i jak je skomentować. To się nazywa wyjście do klienta! Podane na tacy to, co wielu co roku własnymi siłami robi (wymierny zaoszczędzony czas).

Miłe odsłony

Byłem w grubym szoku gdy zobaczyłem, ilu ludzi wchodzi na bloga, nawet gdy nic nie pisałem. A jest to chyba dobra miara bo jak artykuł znajdzie się na dotNETomaniuku to już z braku laku się kliknie;)

Na przykład ponad 1600 odsłon w grudniu przy tylko 6 nowych postach. Miło.

Kilka razy moje posty pojawiły się na dotNETomaniaku wrzucone przez kogoś innego niż ja. Też miło.

Po co mi ten blog

O tym można by długo pisać, pewnie powstałby osobny post. Fajnie, że w tym roku odważyłem się napisać o kilku rzeczach, co do których nie byłem przekonany. Takie eksperymenty. Trzeba przekraczać bariery, zgodnie z powiedzeniem „żałuje się tylko tego, czego się nie zrobiło”.

A babcia tak patrzy na mnie z nieukrywanym, ale grzecznym politowaniem i mówi „Krzysiu, ale co ktoś może mieć z tego co Ty tam sobie piszesz…”. 😉 Robię to dla siebie i jeśli jeszcze nie zacząłeś to też to zrób dla siebie.

W 2013

Najważniejsze to nie przesuwać roboty na przyszłość. Przecież wszyscy dostali mail z podsumowaniem w tym samym czasie, ale ja nie przeczytałem go od razu. Teraz widzę, że już u kilku blogerów pojawiły się WordPressowe podsumowania. A to ja mogłem być pierwszy!

Nie przesuwać rzeczy na niewiadomo kiedy. Czego Tobie jak i sobie życzę w nowym roku.

Życzę sobie jeszcze pisania więcej (i rozpoczęcia kilku innych rzeczy związych z ostrzeniem piły/self development).

Na koniec jeszcze raz podsumowanie bo rzeczywiście mi się spodobał WP w tym roku.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Blog i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.