ConsoleApplicationX (playground)

too many projects in solution explorer

Po prawej screenshot z TestingApp.sln. Ta solucja powstawała 1-3 lata temu (z małymi wyjątkami jak SignalR). Chodzi o to, że za każdym razem gdy chcemy coś sprawdzić tworzymy nowy project ConsoleApplication o kolejnym numerku (jakoś go tam nazywamy, ale czujecie o co chodzi). Możemy sobie jeszcze podzielić folderami tematycznie.

Jak to wymyśliłem to myślałem, że to fajny pomysł 😉 Nie był.

Później już zdałem sobie sprawę, że nie ma sensu budować za każdym razem osobnego projektu, z którego nigdy nie korzystam. Jest wystarczająco dużo sampli w necie i nie trzeba wracać do własnego kodu który się zrobiło z tutoriala.
Większość projectów jest „unloaded”, ponieważ ładowanie mniej zajmuje.

Teraz (wymyślone rok temu) gdy potrzebuję coś na szybko w konsoli wypróbować to mam solucję nazywającą się „JustOneProject”. Klepię coś, a gdy już wiem co trzeba to kasuję. Ostatnio wymyśliłem, że jak coś będzie wartego to wypushuję do GitHuba. Na razie nic takiego się nie przytrafio.

Istniejące alternatywy

Istnieje od dawna LinqPad, w którym można też prosty kod uruchamiać, ale wcześniej się nim niestety nie zainteresowałem.

Jest też ScriptCs, o którym piszę w kolejnym wpisie

Ten wpis został opublikowany w kategorii Programowanie i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.