OHM2013 – Observe. Hack. Make.

Jestem sobie na konferencji OHM2013 (dziedziczącej po obozie), szczęśliwie dotarłem wczoraj przed północą stopem i rozłożyłem się z pomocą latarki.

Geeks & nerds

Przyjechało i przyjedzie tutaj mnóstwo geeków, większość z nich przyjeżdża tutaj ze „sprzętem”, każdy chce coś pokazać. Wszystko się kręci wokół bardzo szeroko pojętej technologii (nie potrafię na razie lepiej określić, wyrobię sobie zdanie po zakończeniu). Na co dzień tylko piszę software, a jest to bardzo mały wycinek i może zainteresowania mi się trochę poszerzą.

Właściwie to nie wiem czego się spodziewać. Jest kilka głównych oficjalnych namiotów, w których czas jest zaplanowany na różne wykłady, pokazy, lightning talki itp. Program jest bardzo obfity. Mnóstwo ludzi będzie jednak prezentować cały czas swój „stuff” we własnych namiotach (wioska cały czas się buduje).

Tak wygląda dzień -1 (jest poniedziałek, oficjalny start w środę) o poranku

OHM2013 main tent

OHM2013 tents

Goście

Na poprzedniej konferencji (nazywała się Hack at Random) pojawił się Julian Assange, w tym roku też coś powie, niestety tylko stream z tymczasowej rezydencji (Ambasada Ekwadoru)

Connected

Najważniejsze rzeczy to prąd i sieć. To zdjęcie Toj-toja. Do środka, przez górne otwory ludzie będą wrzucać swoje skrętki i co jakiś czas ktoś obchodzi wszystkie i podpina do switchy. Nazywa się to Datenklo.

OHM2013 toj-toj
OHM2013 toj-toj wifi
OHM2013

Prąd już mam. Większość dnia wifi się waha czy działać czy nie. Trzeba być wyrozumiałym, obóz się dopiero buduje.
OHM2013 power cable to tent

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „OHM2013 – Observe. Hack. Make.

  1. Kultura pisze:

    Fajnie tam macie. Nie słyszałem wcześniej o tej imprezie, ale żaden ze mnie geek. Postaram się wpaść i zobaczyć co nowego.

  2. chrisseroka pisze:

    Tak właśnie się bałem, że na takim zlocie WiFi może nie wytrzymać 🙂 Jakbym miał możliwość, to pewnie też bym się wybrał :]

  3. frank pisze:

    i like the pictures so much.
    Thank You 4 that.

Możliwość komentowania jest wyłączona.