Jak się pomaga w Nancy na czacie JabbR

nancy conversation on jabbr

Mój backend piszę od kilku miesięcy w Nancy. Ostatnio zadrabiałem zaległości dokumentacyjno-blogowe na http://blog.nancyfx.org/. Tak czytając trafiłem na kanał https://jabbr.net/#/rooms/nancyfx. Zagadałem i od razu uzystałem pomoc. Nigdy bym się tego nie doszukał w google (próbowałem). Rozwiązaniem jest raczej obejście, ale bardzo fajne. Tak sobie myślę z iloma rzeczami już się przemęczyłem, a mogłem po prostu zapytać. Nie mam na myśli rzeczy, które trzeba googlać lub czytać dokumentację – zajmuje to czas, ale tego nikt za nas nie zrobi.

Sorki za brak formatowania, rozmówka poniżej.

kmorcinek
Hi guys, is it a place to ask specific question (about nancy) that I could not google?
9:50:23 AM
Yantr.io
indeed it is ??
9:50:36 AM
jchannon
ask away
9:50:40 AM
kmorcinek
I am uploading file to my application and creating an image inside /Contents/images/ . problem is that I cannot access them by http:/ … /Content/images/1.png. I need to restart IIS to see it there
9:52:04 AM
jchannon
odd
9:54:18 AM
kmorcinek
I get 404
9:54:26 AM
jchannon
is it definately flushed
9:54:26 AM
kmorcinek
It is on the disk
9:55:07 AM
How can I check ‚flushed’?
9:55:15 AM
richardprice
@kmorcinek is Nancy handling static files, or is IIS?
9:55:40 AM
try adding something like this to your web.config:
9:56:34 AM

  <location path="Content/Images">
    <system.webServer>
      <handlers>
        <remove name="Nancy" />
      </handlers>
    </system.webServer>
  </location>

9:56:35 AM
kmorcinek
I think Nancy
9:56:37 AM
richardprice
and then see if it works (that passes control of that location back to IIS)
9:56:55 AM
kmorcinek
ok
9:59:43 AM
kmorcinek
It works now, (I will do more tests to ensure that I didn’t miss anything). Thanks!
10:02:03 AM
kmorcinek
on important note. Then I was copying a file in Windows to /Content/images/ it was visible in browser. Only files created by code were 404
10:02:10 AM
richardprice
yeah, it probably doesnt fire something for some reason

Ten wpis został opublikowany w kategorii Programowanie i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.