ReSharper w akcji – mój pierwszy screencast

Pierwsze koty za płoty. Nakręciłem screencast o Visual Studio a właściwie o ReSharperze. Screencast czyli nagrywam ekran monitora, na którym coś się dzieje i opowiadam o tym.

Możliwe że mamy inny schemat skrótów klawiszowych w ReSharperze. Ja korzystam z ReSharper 2.x or IntelliJ IDEA. Jak efektywnie zmienić skróty pisałem w Problem ze skrótami ReSharpera.

Nie wszystko dobre co sugeruje ReSharper!

Agenda:
0:37 – Inicjalizowane zależności z konstruktora
1:23 – Najpierw używasz klasy (metody) dopiero później je tworzysz
1:52 – Extract interface
3:24 – Introduce variable
3:54 – Podejście/korzystanie z ‚var’
5:09 – Zmiana domyślnego sugerowania ‚var’
6:40 – Historia schowka, dostęp do wcześniejszych zawartości schowka
6:55 – Box Selection i Multi-Line Editing https://www.youtube.com/watch?v=qp2WuJ2rEE4 (to jest z Visual Studio)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Programowanie i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „ReSharper w akcji – mój pierwszy screencast

  1. Łukasz K. pisze:

    Do screencast’ów przydaje się program który pokazuje naciśnięte na klawiaturze przyciski (kombinacje przycisków). Gdzieś to widziałem, ale nie znam nazwy 😉

  2. To chyba było Keyboard Jedi i pokazywano to w CodingTv. Postaram się ogarnąć niedługo.

  3. jerzy.gebler@ocelot.com.pl pisze:

    przeczytałem, obejrzałem i czegoś nowego się nauczyłem, dzięki Krzysiek 🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.