Eureka! Menu kontekstowe z klawiatury

Context menu on a keyboard

Przycisk Menu kontekstowe jest na prawie każdej klawiaturze którą widziałem (nie dotyczy wszystkich laptopów). Robi dokładnie to co Prawy przycisk myszy. Kto by więc używał przycisku na klawiaturze jeśli robi się to myszką, którą i tak ma się w ręce. Tak było dawno temu.

Od czasu gdy zaprzyjaźniłem się z ReSharperem ekstensywnie używam skrótów klawiszowych. Jeśli chodzi pisanie kodu C# to prawie jedynym powodem przechodzenia czasem na myszkę był właśnie Prawy przycisk myszy i Menu kontekstowe. Będzie się szybciej kodzić!!!

Mam nadzieję, że nie jestem ostatni, który się o tym dowiedział …

Resharper context menu

Ten wpis został opublikowany w kategorii Tip of the day i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Eureka! Menu kontekstowe z klawiatury

  1. pawelek pisze:

    Nie no ten klawisz jest od wieków :)ale mi i tak jak używam laptopa z nakładką VIM (to jest dopiero coś -> polecam) łatwiej sięgnąć kciukiem do prawego przycisku touchpada. i szybciej manewrować po menu touchpadem niż klawiaturą.

    intensywnie – dużo,
    ekstensywnie – to nie do końca dużo – to obszernie ilościowo… ale czasami uzywane jako synonim słowa nie intensywnie.

  2. str pisze:

    Wow… i to tak sam na to wpadłeś?

  3. pani z zusu pisze:

    „Mam nadzieję, że nie jestem ostatni, który się o tym dowiedział …”
    No to chyba jednak ostatni 😉

  4. No więc ostatni 😀

Możliwość komentowania jest wyłączona.