Trello – prosta wizualizacja tablicy kanbanowej

Trello

Trello Simple Dashboard

Prosta (w przeciwieństwie do np Jiry, gdzie w każdej firmie musi być Jira Master) tablica kanbanowa. Nadaje się do przesuwania tasków do kolejnych stanów. Przykładowy workflow: Todo, Doing, Done, Tested, Deployed.

Nie tylko w IT

Ponieważ jest to bardzo proste i intuicyjne narzędzie to możemy w nim wpisywać cokolwie. Słyszałem, że w jednej firmie korzystają z tego do rekrutacji nowych pracowników. Odpowiednio zmieniamy nazewnictwo stanów i już wiemy ile na wstępne przejrzenie CV, ile osób aktualne czeka na wyznaczenie terminu rozmowy, a ilu osobom się nie powiodło i trzeba im wysłać maila z podziękowaniem.

Zalety:

  • Na zawsze bezpłatny
  • Darmowe prywatne „Boardy” – do prywatnego Boardu można zapraszać też innych uczestników

Trello Dashboad with pictures

Ten wpis został opublikowany w kategorii Tip of the day i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Trello – prosta wizualizacja tablicy kanbanowej

  1. Pozwolę sobie dodać, że po prostu wygodnie pracuje się w naprawdę sporo liczbę osób nad projektem u nas, 15 osób pracowało nad jednymi w sumie sukces osiągnęliśmy tylko dzięki trello. Choć i ono potrafi zdenerwować np. mi brakuje wygodnego przesyłania plików i jakieś ich listy(albo nie mogę tego znaleźć)

  2. Potwierdzam, zajebiste narzędzie. Po przeczytaniu tego posta, odpaliłem na próbę i teraz nie wiem jak kiedyś sobie bez tego radziłem. Ja używam Trello do swoich prywatnych celów. Mam kilka boardów: „Carrer / Learning”, „Daily Duties”, „Movies”.

Możliwość komentowania jest wyłączona.