Ergonomiczna bezprzewodowa klawiatura – Sculpt Ergonomic Desktop

Kupiłem sobie (z polecenia kolegi) pół roku temu taką klawiaturę:

Sculpt Ergonomic Desktop keyboard

Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop

Sprawdza się bardzo dobrze. Kupiłem tylko dla klawiatury, a myszka też okazała się bardzo przydatna.

Posiada połączenie radiowe z laptopem za pomocą małego dongla USB. Jednego dla całego zestawu (nie zapychamy tylu portów). Dongle chowa się w myszce.

Bateria w klawiaturze wystarczyła komuś na rok czy dwa działania (nie pamiętam, ale i tak ciężko porównywać). Mi baterie (zwykłe AAA) wystarczyły tylko na pół roku, ale to dlatego, że woziłem ją często w torbie gdzie miała wciśnięte klawisze i cały czas „nadała”. Teraz bedę wkładał papier, żeby bateryjki nie stykały. Myszkę można wyłączać gdy nie używamy. Wyczerpywanie się baterii nie jest problemem – rozwiązano to, ponieważ poprzednie modele miały z tym problem.

W zestawie jest jeszcze oddzielna klawiatura numeryczna, z której nie korzystam.

Sculpt Ergonomic Desktop keyboard full set

Najdziwniejszą rzeczą jest przycisk Windows na myszce – zupełnie nieprzydatny. Można w niego np. naparzać z nudów gdy strona się długo ładuje.

Inne:

  • wygodna
  • minimalistyczna, wszystko jest blisko
  • mała i mieści sie w torbie z laptopem
  • Kosztuje ok 400zł

Polecam więc następnym produktywnym Developerom 🙂

Opis na stronie producenta Sculpt Ergonomic Desktop

Ten wpis został opublikowany w kategorii Tip of the day i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Ergonomiczna bezprzewodowa klawiatura – Sculpt Ergonomic Desktop

  1. tkestowicz pisze:

    Też korzystam z tego zestawu w domu i w pracy i jestem bardzo zadowolony. Mam 2 zestawy ponad rok i póki co oba ciągną na oryginalnych kompletach baterii. Klawisze są duże, mają niski skok i są wygodne. Myszka dobrze odciąża nadgarstek, ale jest dość duża i wydaje mi się, że osoby z małymi dłońmi mogą się nie czuć w 100% komfortowo z nią w dłoni.

  2. TeoVincent pisze:

    O takie coś mi właśnie chodziło. W sklepach ciezko takie znalezc. W itnternetach sa ale nie mozna dotknac i sprawdzic a czasami male szczegoly moga zdyskwalifikowac kompletnie klawiature. Jedyne co mi zostalo to zapytac o zdanie innych i kupic zamiast w ciemno z polecenia. Dzisiaj zamawiam. Dzieki.

  3. Mario K pisze:

    Najlepsza klawiatura!!

    Przycisk Windows na myszce jest zbedny, ale drugi przycisk tuz pod jest wspanialy (zastepuje back – browser, visual studio, itd..)

  4. Po kwartale uzywania stwierdzam ze to byl bardzo dobry zakup.

Możliwość komentowania jest wyłączona.