MasterCoder – CODING KOKS FIREFOX

mastercoder

W dzisiejszej odsłonie reflektory sławy padają na konkurs MasterCoder. Wreszcie było mi dane sprawdzić się w rozwiązywaniu zadań algorytmicznych na czas. Każdego dnia zmagałem się z nowymi zadaniami programistycznymi (weekendy na szczęście były wolne na regenerację umysłu). O 20 wpadało nowe zadanie i zaczynała się jazda, kto pierwszy ten lepszy, ale przede wszystkim liczyła się jakość. Zazwyczaj wysyłałem odpowiedź o 22. Następnie czekanie do 8 kiedy to spływały wyniki i ewentualnie można było wysyłać ponowne rozwiązania zadań.

Właśnie ok tej 21:30 spadały na mnie najtrudniejsze decyzje. Czy już wysyłać? Czy może jeszcze dopieścić? Moje testy przechodzą, ale czy pokryłem wszystkie przypadki? Czy dobrze zrozumiałem opisany problem? Adrenalina, presja czasu, zmęczenie… Wykonujący się kod jest bezlitosny. Jakże odmienne warunki od tego co ma się na co dzień w pracy. Wszyscy wiedzą jaka jest proza życia.

morcinek-ranking-mastercoder-2016

Ranking finałowy i zaznaczony ja. No cóż, postarałem się, walczyłem jak lew;) i jadę na finał. Odbędzie się w sobotę w Łodzi podczas konferencji Mobilization. Pierwszy etap to „Jeden z dziesięciu”, do kolejnego przechodzą 3 osoby i będzie to już live coding. No cóż, trzymajcie kciuki 😀

DLA PRAWDZIWYCH WYMIATACZY KODU – sprawdź czy podołałbyś zadaniom konkursowym.

Moje rozwiązania zadań umieszczone na GitHubie: https://github.com/kmorcinek/MasterCode2016

Ten wpis został opublikowany w kategorii Programowanie i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „MasterCoder – CODING KOKS FIREFOX

  1. Jerzy G. pisze:

    Gratulacje, trzymam kciuki 😉 Krzysiek teraz jedziesz po pierwsze miejsce! Chłodzę browar na finał.

  2. Fegor pisze:

    Czy mógłbyś udostępnić treść zadania finałowego?

Skomentuj

