Zestaw nugetów, które poznałem w ostatnim roku

Według mojej subiektywnej oceny „przydania się ostatnio”:

  1. MadiatR – implementacja mediatora (dla Command & Query)
  2. TypeLITE – generuje C#->TypeScript, opisane przeze mnie TypeLITE: generator C# => TypeScript
  3. Squirrel.WindowsSquirrel: It’s like ClickOnce but Works™, zaoszczędziło nam duuuuużo czasu.
  4. Microsoft.AspNet.SignalR.Client – SignalR znam już dawno i dobrze, po prostu dowiedziałem się że jest też klient w C# i można komunikację Client<->Server oprzeć też na SignalR (czy się powinno to inna kwestia).
  5. StyleCopAnalyzersStyleCopa (wcześniej FxCopa) lubiłem zawsze, jednak ta bilbioteka jest oparta na Roslynie i jest przez to super prosta w użyciu. Mój plik configurujący https://github.com/kmorcinek/dotnet-tools-settings/blob/master/StyleCopDefault.ruleset
  6. JetBrains.Annotations – już to chyba było w projektach w których brałem udział, ale teraz sam zrobiłem setup i użyłem. Skorzystałem z Hunt your bugs in design time
  7. SolutionScripts – dzięki temu z konsoli nugeta w VS mogę korzystać ze skrótów do długich komend (jak np update-database z EF z opcjami który projekt i gdzie szukać konfiguracji).
  8. MoreLINQ – rozszerzenia do LINQ. Jedyna metoda, z której korzystamy, to „DistinctBy” – ale już dlatego warto. Inne się kiedyś pozna.